Dobrý den, posílám pokračování matematiky. Materiály by měly vystačit do konce roku.
Zdraví D.K.
Dobrý den, v příloze posílám matematiku k vytisknutí - Matematika II. Tento materiál by už měl vydržet do konce roku, respektive do 24.6. Rozpis stránek posílám v hlavním obsahu.
Hezký den. Zdraví D.K.
25.5. je dne Afriky.
Připravila jsem vám 3 pracovní listy(nechala jsem se unést množstvím materiálů) o Africe. Nebojte, je tam i zábavička. A včela letí do Afriky.
A protože čteme o běláskovi, podívejte se na pracovní list, na kterém se najdete, jak se líhne motýl. Práce na včeličku.
Dobrý den vespolek. Posílám domácí úkoly na poslední květnový týden. Všechny Vás moc pozdravuji. D. K.
Příroda je krásná, protože je různorodá.
22. května slavíme Mezinárodní den přírodní rozmanitosti. Podívejte se na pracovní list a poznávejte zvířata a rostliny. Úkol na včelku.
Učíme se číst slabiky bě, pě, vě a mě
(Nechte si to až na další týden.)
https://www.youtube.com/watch?v=H9x8fGh-NkU
Matematická pětiminutovka.
Píšete do modrých sešitů jen výsledky. Stihnete to vypočítat a napsat bez zastavování videa?
https://www.youtube.com/watch?v=UyNILdVTuEI&feature=youtu.be
Píšeme diktát na měkké a tvrdé slabiky.
Kdo bude mít bez chyby (nebo s jednou chybkou), získává kromě jedničky s hvězdičkou i včelku.
https://www.youtube.com/watch?v=W3PPV9G1T_Y&feature=youtu.be
Dobrý den, poslední zadávání úkolů pro tento týden. Do konce školního roku nám zbývá 36 dní. Zabereme, hej hou.
Hezký zbytek týdne přeje D. K.
Povolání. Ve třídě vítame hosty. Nevíte, kdo to bude? Jukněte na video. Na závěr se tam ukrývá i úkol na včelku.
https://www.youtube.com/watch?v=cDgc0xmDbjU&feature=youtu.be
Dobrý den, posílám úkoly na středu a čtvrtek.
Tleskám všem, kteří se včera účastnili úterní výzvy. Mám obrovskou radost, že se Vám zadařilo a že můžete používat titul Mistr výzvy. Jste pašáci a jsem na Vás pyšná. Jen tak dál. A sami vidíte, že když máknete, tak to máte za chvilinku. A ta radost, to je lepší než lízo, co.
Všechny Vás zdraví D. Kučerová
A hurá, zase píšeme diktát. Připravte si modné sešity a hlavně uši. Budou to zase tři věty a tentokrát se tam objeví slabiky dě, tě, ně.
Kdo bude mít bez chyby (nebo s jednou chybou) získává včelku.
https://www.youtube.com/watch?v=rRI2rlYOBls&feature=youtu.be
Dobrý den, dnešní video je věnováno rozlišování di, ti, ni a dy, ty, ny
https://www.youtube.com/watch?v=k6QKX2-f8YY&feature=youtu.be
Dobrý den. Dnes jsou všechny úkoly pojaté jaké výzva. Půjdete do výzvy a dáte úterní program do 25 minut čistého času?
Pokud ano, získáváte čestný titul - Mistr výzvy.
A co k tomu budete potřebovat ? Písanku, Pracovní sešit ke slabikáři, Matematický pracovní sešit, pero, nůžky...a stopky. Celý rogram je konciován do 3 videí.
1, část - Seznámení s výzvou, písanka https://www.youtube.com/watch?v=bdCc3w37Dn4&feature=youtu.be
2. část - Kartičkový diktát, matika https://www.youtube.com/watch?v=YuZJilwF8Fw&feature=youtu.be
3. část - Čteme a procvičujeme slabiky di,ti,ni ... shrnutí výzvy https://www.youtube.com/watch?v=q1c7QMaQeW4&feature=youtu.be
Tak kolik z Vás se zúčastní? Přeji hodně odhodlání a pevné nervy...a pokud to zvládnete, včelka a prozatím nevyřčená odměna - je VAŠE.
PS: Měřte časy a dejte vědět, jak jste to zvládli. Zdraví D. Kučerová
Dobrý den, přináším úkoly na dnešek 18.5. Na zítřek chystám překvapení, proto úkoly na úterek dnes nehledejte. Včechny Vás zdraví D. Kučerová
PS: Dnes začínáme novou látku - čtení měkkých slabik. Bohužel dcera, která mi videa natáčí, nebyla doma. Natáčet budeme až dnes. Pokud si netroufáte dětem vysvětlit, jak se tyto slabiky tvoří, počkejte prosím do odpoledne, to už bych mohla mit video.
Zároveň prosím rodiče, kteří mají Skype a chtěli by děti potenciálně spojit za účelem výuky, ať mi napíší.
Sběratelé včelek, kolik už máte včeliček hvězdiček v úlu? Přináším přehled.
Čtení a další aktivity - Slabikář strana 49
Dnešní video je pro svou velikost rozděleno do 3. částí.
1. část - čteme větičky ze strany 49 https://www.youtube.com/watch?v=YfjPTstcPVc&feature=youtu.be
2. část - rozstříháme na slova a skládáme podle diktátu https://www.youtube.com/watch?v=fO92RLxYmHA&feature=youtu.be
3. část - tvoříme popletené věty + úkol na včelku, jaké slovo se změnilo https://www.youtube.com/watch?v=mW9iES9fmtA&feature=youtu.be
O víkendu se slaví Evropský den Slunce. Nabízím pracovní list, kde se učíme pojmenovat planety naší sluníčkové soustavy. Úkol na včelku.
14.5. - čtvrtek
PS ke slabikáři - str. 49 Čteme věty a skládáme kartičkový diktát - k dispozici video (47.) - má 3. díly, ve třetí části videa se ukrývá úkol na včeličku, str. 52 - cvičení tulipán
Písanka - str. 18 elektrospotřebiče
Matem. PS - str. 63 celé
Prvouka - str. 65 celé, Ája mezi kamarády
15.5. - pátek
PS ke slabikáři - str. 52 tenisák, tužka, str. 53 článek Návštěva
Písanka - str. 19 zvířata
Matem. PS - poslední stránka 64 HURÁ+ matematický sešit (materiály, které jsem vám poslala budu označovat jako matematický sešit) cv. 1 - rozklady
Víkend
Odpočívejte, popřípadně dodělávejte si resty a oslavte Evropský den SLUNCE.
Ledoví muži - Pankrác, Servác, Bonifác, aneb povídání o pranostikách. Ve videu se objeví úkoleček na včelku.
https://www.youtube.com/watch?v=CbAlhRMiGZk
Dobrý den, mnoho rodičů se mne ptá, jak dlouho ještě budou děti obloučkovat.
Na vysvětlenou. Obloučky využíváme v 1. třídě pro uvědoměníní si slabiky. Při analyticko-syntetické metodě čtení vytváříme slabiky, které následně skládáme do slov. Oblouček pomůže k vizualizaci slabiky. Navíc si žák uvědomí rytmus čtení. Jesltiže je slabika dobře osvojená, je jen krůček k plynulosti.
Obloučkování je ve třídě využíváno i k tomu, aby všichni žáci při hlasitém čtení četli totéž. Aby při vyvolání mohli plynule navazovat na předcházejícího čtenáře.
Vyvarujte se HLÁSKOVÁNÍ. Při hláskování dítě nejprve přeříká všechny hlásky ve slově a teprve pak je spojuje. Vzniká takzvané dvojité čtení, které brzdí rychlost čtení, rytmus a pochopení. Navíc dítě více vyčerpává.
Pokud vaše dítě patří mezi čtenáře, kterým ještě dělá čtení problém, v obloučkování pokračujte. Můžete zkusit obloučkovat bílou pastelkou. Princip je stále stejný, jen můžete oobloučkovat text několikrát a neztratíte se v přemíře obloučků. Při obloučkování mohou rodiče pomoci s obloučkováním slov, kde slabiku tvoří 3 a více písmen.
Pokud si myslíte, že vaše dítě již patří mezi jistější členáře, můžete od obloučkování upouštět. Časem je zbytečné a začné zdržovat, protože ruka s tužkou je pomalejší než oko. I tak ale doporučuji záložku a ukazovat si prstem.
To, zda budete nadále obloučkovat, tedy nechávám na Vás. Zvažte ale své rozhodnutí.
PS: Stránky ve slabikáři či pracovním sešitě ke slabikáři, kde se jen čte, mi neposílejte. Jen pokud by tam byla nějaká doplňovačka ke kontrole. Osvědčilo se ale posílání videí, na kterých děti čtou. Pokud tedy máte možnost, natáčejte děti při čtení. Ráda se podívám na jejich pokroky.
Zdraví Vás D.K.
Ahoj děti, opět přináším úkol na včelku. A protože se vám zvířátka líbila, tak je tu máte znova. Procvičíte matiku i prvouku. Tak hurá do toho.
Píšeme velké G + ve videu se objeví úkol na včeličku.
Ahoj, tak dneska to bude o domácích zvířátkách. Poznejte zvíře a jeho mládě, Roztříhejte si kartičky a složte k sobě čtveřici - samice, pojmenování, mládě, pojmenování.
Kdo to všechno zvládne, včelku si zajisté zaslouží.
Dobrý den všem, doufám, že jste si užili všichni krásnou neděli a s ní i svátek maminek. Pokud jste zapomněli na dárek, na pusu jste určitě nazapomněli.
A nyní šup do práce.